06/09/2013

Silver studs and denim jacket.

Today I'm presenting a look pefect for the upcoming season. I'm wearing a blue denim jacket which I bought in a vintage store, a shirt from H&M, skinny black pants form Reserved brand, sunglasses form River Island and a bracelet bought online on granashop.pl ewfewf photo photo_zps4ffc5673.jpg
W drugim poście chciałem wam pokazać stylizację, która moim zdaniem jest idealna na zbliżające się jesienne dni. Mam na sobie granatową, dżinsową kurtkę ozdobioną kilkoma ćwiekamki, którą kupiłem w secondhandzie. Następnie koszulę w etniczne wzory kupioną w H&M, spodnie rurki z Reserved, okulary przeciwsłoneczne z River Island oraz bransoletkę, pochodzi z granashop.pl  photo IMG_2458_zpsae38698c.jpg  photo IMG_2468_zps02310a32.jpg  photo IMG_2459_zps78c06fe2.jpg  photo IMG_2500_zps18c66a6c.jpg  photo IMG_2489_zpsda4c882c.jpg  photo IMG_2513_zps52afe983.jpg

17 comments:

  1. Swietne zdjecia. Ciekawy blog. Podoba mi sie laczenie jezykow w postach. LIKE ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem bardzo wdzięczny za miły komentarz

      Delete
  2. Mam taką samą bransoletkę! Świetna koszula!
    Zapraszam do mnie :3

    ReplyDelete
  3. Wranik, nie mam konta tu, bd ANONIMOWA- tu Olga :D ahahhahha, blog sietny !, a stylizacja zajebista ! kocham <3

    ReplyDelete
  4. Stary, dojebanie! Spróbuję zrobić Ci reklamę ♥

    ReplyDelete
  5. Blog super. Fajny manekin. Czasami wyglada podejrzanie prawdziwie. Chciałbym się dowiedzieć czy manekin ma byc płci mesikiej czy zeńskiej

    ReplyDelete
    Replies
    1. To żaden manekin jak już pewnie zauważyłeś, a co do płci to również jest po prostu zgryźliwość z Twojej strony pozdrawiam :)

      Delete
  6. Dzięi :)
    wpadnę z pewnością

    ReplyDelete
  7. Jak dostac Twoj numer, nie ukrywam ze bardzo mi sie podobasz, a chcialbym Cie blizej poznac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog został założony w innych celach niż matrymonialne

      Delete
  8. świetna stylizacja! a 'fryzura' to jakaś magia *.*
    będę odwiedzać, na lookbook'u poleciał fan ;D
    blackfashionmodeon.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super stylizacje, wyglądają naprawdę dobrze! Oby tak dalej!

    ReplyDelete
  10. Świetnie prezentują się te stylizacje. Czekam na kolejne wpisy!

    ReplyDelete
  11. Naprawdę udane zdjęcia! Czekam na kolejne ciekawe stylizacje.

    ReplyDelete
  12. Jak zwykle świetne zdjęcia! Oby tak dalej.

    ReplyDelete