30/08/2013

New beginning.

   Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nazywam się Daniel. Nie mam zamiaru rozpisywać się na temat moich pasji i tego kim jestem. Pragnę wam to wszystko pokazać w następnych postach. Blog, który zaczynam w tym momencie prowadzić będzie o tematyce modowej i o wszystkim co się zamyka w słowie "moda". Czyli o modowej branży, licznych eventach, inspiracjach i tego typu rzeczach. Pokażę wam również kawałek mojego świata i codzienności, które nie zawsze jest "szara". Pragnę wam też uświadomić jak ważna jest w doborze ubrań świetna zabawa. Planuję też w przyszłości dać wam poprzez bloga coś więcej niż tylko moje stylizacje, ale narazie chcę poznać podstawy blogowania. Proszę o odrobinę cierpliwości z waszej strony, a również o komentarze na temat postów i oczywiście jeśli macie jakiś pomysł to śmiało piszcie. Zapraszam także na mój instagram Wrasko i fanpage na facebook'u.

 photo DSC_0046_zpse57c91d6.jpg
  

Moje ulubione kolory to przede wszystkim czarny, wszelkie odcienie szarości, granatu, ale lubię też czasami zabawić się kolorami i dodatkami. Pierwszym postem chciałem wam pokazać w czym się czuję najlepiej, głównie chodzi o kolorystykę, wąski krój spodni. Na sobie mam t-shirt i koszulę z kapturem marki H&M, moje chyba ulubione buty, creepersy kupione w sklepie internetowym creepers.pl, a spodnie są ze sklepu Bershka.

Miłego po poludnia i do zobaczenia w następnym poście :) x


   photo DSC_0050_zpsfe15632c.jpg  photo DSC_0047_zps3c0c3274.jpg  photo DSC_0071_zps47ff714f.jpg  photo DSC_0089_zps20378138.jpg  photo photop0_zpscf70c21e.jpg  photo photo_zps408ed332.jpg

12 comments:

  1. Creepersy na pojedynczej podeszwie?^-^ powodzenia w blogowaniu życzę będę obserwować, świetny outfit ^-^ pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podeszwa ma dwa cale :) dzięki za komentarz i równiez podrawiam xx

      Delete
  2. Wrasko ! Bierz walize i caly cyganski Twoj tabor, w lodzi zrobimy Ci fot w takich miejscach ze szok ! (tu Olga, jakbys nie ogarnal po mieście...) <3 (jezu, te czestochowskie rymy nie sa specjalnie...)

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia :). Buty nie są w moim stylu, ale za to skarpetki wymiatają xD. Pozdro

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia :). Buty nie są w moim stylu, ale za to skarpetki wymiatają xD. Pozdro

    ReplyDelete
  5. I'm personally a big fan of wrasko blog. Thanks for sharing this post.

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawe zdjęcia. Wyglądasz w tej stylistyce naprawdę nieźle.

    ReplyDelete
  7. Muszę przyznać, że dobrze wychodzisz na zdjęciach. Oby tak dalej!

    ReplyDelete
  8. Jestem pod wrażeniem! Naprawdę dobre zdjęcia.

    ReplyDelete
  9. Świetna sesja! Naprawdę dobrze wyszły te zdjęcia.

    ReplyDelete