30/10/2013

FashionPhilosophy Fashion Week Poland część 2 - street style

W ostatnim poście na temat FashionPhilosophy Fashion Week Poland przedstawiłem wam kolekcje, które mnie najbardziej urzekły. Dziś pokażę kilka stylizacji osób, które na pokazach się pojawiały. Oczywiście nie brakowało wyszukanych i skomplikowanych strojów mniej lub bardziej udanych. Planując każdy szczegół czasami wzbudzają zachwyt, a czasami wręcz odwrotnie. Poniżej przedstawiam kilka sylwetek, ale bez mojej opinii ponieważ chcę wam dać możliwość samodzielnej oceny. Gorąco zapraszam do oceniania w komentarzach!
  Na zdjęciach znajdziecie między innym:
Macademian Girl
Jessicę Mercedes
Maff Fashion

 photo SS1_zps68d57075.jpg Fashion Week Poland 2014, fot. Seweryn Cieślik/Magnifique Studio
 photo SS2_zps175a4649.jpg Fashion Week Poland 2014, fot. Seweryn Cieślik/Magnifique Studio  photo SS3_zps685675dd.jpg
Fashion Week Poland 2014, fot. Seweryn Cieślik/Magnifique Studio

23 comments:

  1. Good post! So inspirational
    Your blog is so unique, i am following you right now :D

    ReplyDelete
  2. Beautiful blog, interesting !! I am following you now! Would you follow me back?http: //fanypap.blogspot.gr/ kisses.

    ReplyDelete
  3. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  4. I love all those jackets. I'd rather buy more jackets than shoes!

    ReplyDelete
  5. Very stylish looks.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Za cholerę mi się nie podobają te stylówy.

    ReplyDelete
  7. buty fajne, czarne u góry :)

    ReplyDelete
  8. Mi też się szczególnie te buty podobają :)

    ReplyDelete
  9. Dziewczyny fajnie. Faceci... brak słów.

    ReplyDelete
  10. Super kombinacja! Podoba mi się taki styl :) Brawo!

    ReplyDelete
  11. Moda rządzi się swoimi prawami :) Ciekawe stylizacje.

    ReplyDelete
  12. Polacy mają genialne wyczucie stylu :) Super!

    ReplyDelete
  13. Wygląda naprawdę znakomicie :)

    ReplyDelete
  14. Świetne kreacje, podoba mi się zwłaszcza ta druga pani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie :p

      Delete
  15. Kobiety ładnie się prezentują, faceci wyglądają trochę komicznie

    ReplyDelete